13 januari 2006

Valbloggen sätter igång

Så var det dags att hoppa in i bloggvärlden. Jag har för mig att Fredrick Federley vid något tillfälle frågade mig om jag var lite "efter". Varför ingen blogg? Jag har helt enkelt väntat till rätt tidpunkt.

Det tidpunkten har nu infunnit sig. Undertecknad ställer upp i regionvalet i Skåne i Malmö valkrets på Centerpartiets lista. Där står jag på andra plats. Bloggen blir ett bra redskap att snabbt kunna avge kommentarer till aktuella händelser, vilka på ett eller annat sätt berör valet, samt skapa kontakt med väljare och andra.

Min huvudsida är annars www.ilan.se. Där lägger jag upp artiklar som har varit ute i pressen, nyheter som har med den praktiska valkampanjen att göra, mm. Bloggen kommer jag strikt att använda för kommentarer, vilka inte har publicerats på annan plats.

Välkommen!

1 kommentar:

Karin Andersson sa...

Välkommen till bloggandet Ilan!

Vi hörs!
/Karin