17 april 2007

Bloggen pausar

Som läsaren kanske har märkt så har inga nya inlägg synts på bloggen på ett bra tag. Det beror på att jag helt enkelt saknar den tid som behövs för att kunna skriva bra, genomarbetade och regelbundna inlägg och ägna mig åt efterforskningar. Detta i sin tur beror på att jag har tillträtt heltidstjänst på juristbyrå i Malmö. Jag dyker alltså rakt in i näringslivet och tänker nog hålla mig där ett bra tag.

Vi får se hur den närmaste framtiden blir. Kanske går jag över till att skriva veckokrönikor, eller något liknande.

Jag vill passa på att tacka för kommentarer och mail från läsare.

Ilan Sadé

3 kommentarer:

Markus "LAKE" Berglund sa...

Synd att du slutar blogga, men grattis till jobbet!

Anonym sa...

visste inte att det fanns israeliska bloggare pa svenska! sjalv har jag gjort resan tvartemot och bor sedan ett ar tillbaka i jerusalem. kanner du till nagra bra liberala bloggar pa hebreiska? om du gor det sa mejla mig garna pa abeneliyahu at yahoo.com

Anonym sa...

Du ser dig inte som svensk men ändå så representerar du ett svensk politiskt parti.

Hur snabbt skulle du sälja ut Sverige för Israels intressen?

Ni sionister är livfarliga i alla länder ni sätter foten i.